Tuesday, October 5, 2010

就这样,不理了!

前几天发现了一件事。
在朋友的list里找不到她的名字,
我知道她删除了。
哈!突然很想笑……


说好的,自己不会再在乎这个朋友了。
如今,却不免有些失落感。
毕竟,我曾经真心地当过你是我的好朋友。
只是不知道你有没有而已。

昨天发了一个梦,梦里我大声地说:
我累了!
是啊,有时候真地感觉到自己累了,很累很累。
想就这样什么都不管了。
你爱怎样就怎样,我不会再理了。
今天最后一次为这个问题烦恼,最后以此为你我之间的问题发泄。
朋友什么的,是就是,不是就不会是。
~决定 不再理睬!

1 comment:

  1. erm... cz tat day, talk aboout this problem with a friend in msn. Well, he ask about the meaning in status, then i told him. All the things. got talk, sure got talk sometimes. Just still avoid her in something. Friend o what, whatever le la. think that day but really last day. Hehe. Now I am just who I am.

    ReplyDelete